BelliDanca

Accept me for who I am

Heeej

Publicerad 2008-11-03 09:57:58 i Allmänt,

Hehe ett gamal bild på mig. Jag har inte varit inne så mycket på min blogg för jag har varit ute med mina vänner och så har jag spelat fotboll. Det är roligt med fötboll. Jag spelar i Heleneholms sk och jag älskar mitt lag. Alla kommer överens och har det roligt det är ju så det ska vara eller hur? Jag kan inte lova att jag ska vara minne varje dag för det kan jag inte Men jag kan försöka vara inne när jag har tid till det. Just nu siter jag här vid datan och skriver. I Fredags var jag med min syster på stan det var roligt och en av hennes kompisar var med oss. Just det min syster är gravid så jag ska bli moster :) jag tror det blir en liten flicka. men nu ska jag titta på film så ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela