BelliDanca

Accept me for who I am

Kläder

Publicerad 2008-09-22 15:49:51 i Allmänt,

Imorgon ska min klass fotas och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag brukar alltid göra så stor väsen om vad jag ska ha på mig men  nu vet jag inte vad jag ska ha på mig. kanske en tunika bror på väderet ju eller något enkelt. Äh vi får se kanske ett par nya byxor och en ny tröja. som sagt vi får se. Jag vill bara säga att flickor mellan 14 och 15 år som är intreserad av fotboll som bor i Malmö ska gå in på www. Eriksfaltsff.se och titta för ett nyt tjejlag är inte dumt och Eriksfälts ff är ett trevligt ställe för ungdomar imelan 14 och15 år. och för er andra med men mellan 14 och 15 så blir det ett damlag någon gång och det skulle vara roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela