BelliDanca

Accept me for who I am

hur det känns

Publicerad 2009-08-20 07:00:03 i Allmänt,

Jag har varit med om mycket. jag menar jag vet hur det känns att få ett kråsat hjärta. jag vet hur man kråsar andras hjärtor. men jag har aldrig gjort det. man jag har fåt ett kråsat hjärta en gång. det kändes som om jag skulle sluta leva. jag var ledsen hella tiden. för denna killen jag gillade gillade mig med. men han strulade med en annan tjej. jag blev så lädsen. tro mig jag har aldrig gråtit så mycket innan. så jag vet hur det känns för andra som har fåt ett kråsat hjärta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela