BelliDanca

Accept me for who I am

jaha

Publicerad 2009-08-29 14:02:30 i Allmänt,

Ja jag vet inte vad jag ska skriva om. jo jag och min kille har tagit paus så jag e lite nere. lite ledsen men det går över. men jag saknar honom som fan. Men jag är som jag e.
jag har svårt för att vissa att jag gillar någon det är lite av problemet.

Men jag älskar honom som fan och saknar honom som fan.
känns som om någon har tagit halva mit hjärta och lämnat mig med den andra halvan :( men jag ska prata med honom.

Jag tränade i Onsdags då råkade min tränara trampa på min fot så nu har jag hjävligt ont.
kunde fan inte gå när jag vaknade.
sen när jag kom till skolan haltade jag som fan kändes som om någon försökte såga av min min tå :( ingen fin kännsla.

men ska gå nu puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela