BelliDanca

Accept me for who I am

<33

Publicerad 2009-12-07 22:48:00 i Allmänt,

 jag fattar nte:/ asså jag vill ha ljusa slingor men det går nte. det blir bara mörkt:/ jag blir ledsen nu för jag har försökt.
i alla fal jag ska spela dm på söndag. vi ska samlas halv 8a på morgonen:O omg jag hade kunat sova hur länge som hälst men men. just nu lysnar jag på musik och e inne på msn. min msn är [email protected] för er som vill prata me mig:). jag har svårt att välja vad jag ska ha på mig på julen. jag menar jag har minst 20 kläningar och 50 klackarskor att välja mellan:O hmmm jag behöver hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela