BelliDanca

Accept me for who I am

:D juhoooooo

Publicerad 2009-12-27 22:41:49 i Allmänt,

Idag var jag med Melanie. vi hade det sjukt roligt. först skulle vi på bio men kom försent så vi fick nte Komma in
Sen på bussen TBK till kulladel var det Sådana killar på bussen som sa mannen hela jävla tiden. "Eyy mannen jag svar jag såg han mannen jag såg hane hane var deckad mannen. Han var full mannen jag svar mannen" Så Mella och jag började skratta så dom tittade på oss helt bitchigt sa vi skratade mer. SEN När vi skulle av bussen började dom skrata helt roligt. haha XD sen jag och Mella gick av sen dom sprang efter oss: s
Sen mötte vi bintti, Jacob, Robin, Cris och drin. vi gick och åt och Chris tapade synd pitzza XD hahaha: D Ha en bra puzzzzz kväll alla<span class= >

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela