BelliDanca

Accept me for who I am

Hello :)

Publicerad 2009-01-24 11:48:40 i Allmänt,

Länge sen jag var inne på min blogg.
 jag har haft mycket att göra så jag har inte hunit.
Men det bästa är att jag spelar fotboll i ett sjukt bra lag och har det roligt hella tiden. Under jule har jag hunit bil kär och sen blivit sårad.

Men nu ska jag satsa på skola och inte på killar. det blir förmycket om man ska har både kille,Fotboll och skolan. vissa klarar det men inte jag.

På julen var jag hos mina kusiner och hade det roligt .  men Nu ska jag pirca mig så hejdå vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela