BelliDanca

Accept me for who I am

:D

Publicerad 2009-10-30 11:10:17 i Allmänt,

Hej nu e jag tillbaka. hahah det är lov nu. det är sjukt skönt ska ni veta. jag har varit me kompisar och mina små söta kusiner. sen har jag varit i Trelleborg och syt en klänning och gåt model:). det har varit roligt. jaha skola på måndag om jag ska vara ärlig längtar jag nte till skolan. jo på ett sät men nte annars. haha vi har fåt skolfotot OMG jag såg helt bitchig ut :O och hon som fotade oss va helt dålig. Nu ska jag möta My på mobilia så ni får ha det så bra pusss

Kommentarer

Postat av: LaaLOo

Publicerad 2009-11-30 22:49:51

hahah,,



gulligt leende (:<3



ily !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela