BelliDanca

Accept me for who I am

Måste skriva om min ilska!!

Publicerad 2010-02-22 23:19:07 i Allmänt,

jag hatar människor som snackar skit om andra.
Jag hatar folk som kränker andra för hur dom ser ut.
alla kan nte gå runt och se ut presis likadana ju.
En annan sak jag hatar är när någon snavkar skit om mina fräknar.
det var nte länge sen någon kommenterar mina fräknar.
denna person sa att jag nte är en normal afrikan för jag har fräknar.
jag menar det finns många människor me fräknar. bah för jag är afrikan och har fräknar betyder det nte att jag nte är normal.

jag har bara något som du kanske nte har. bah för det ska men nte säga att någon nte är normal.
Tro jag sa till gud ja gud gör så att jag får fräknar snälla jag ber.
hahaha nej det gjorde jag nte.
jag blir sjukt ARG av sådana dumheter folk säger till varan.

en annan sak jag stör mig på e när människor tror dom är coola när dom röker festar sjunger "COOLA" låtar i klassrumet och säger emot lärarna hella tiden men det roligaste är att dom tror dom är coola när dom skolkar.
hahha asså jag fattar nte vad det coola är.
kan någon förklara det för mig

Inget av det jag har skrivit e coolt utan hellt sjukt.
tycker jag i alla  fall

en cool sak är när man vågar stå för det man ha gjort och när någon e elak mot någon annan går man bara fram och säger du du e nte cool du är bara barnslig och omogen.


det finns en annan sak jag hatar mer en något annat.

och det är när ens föräldrar ljuger för en .....






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela