BelliDanca

Accept me for who I am

Nya tider mina vänner :D

Publicerad 2010-03-02 13:14:18 i Allmänt,




jaha då fyller man snart 16 år och aks ha en fett bra fest. jag hoppas det i alla fall.
jag har gjort en sak. en bra sak. det är att glömma allt dåligt som hänt mig och bara tänka fram och ha huvedet högt.
man årkar ju nte med skit mer så om man nte vill ha skit mer måste man sluta göra skitsaker.

jag har glömmt vänner som har svikit mig och killar jag har varit tsm med då menar jag det.
jag ska nte tänka på killar jag har varit tsm med för just nu finns dom nte i min värld mer.

det finns bara en kille i min värld och han är den bästa killen jag har träffat.
klart gjorde jag en dum sak men jag sa det till han och han förlät mig och det var det viktigaste tycker jag i alla fall.

En sak en tjej ska lära sig är att 1 komma över sinna gamla killar. 2 inte tänka på dom 3 låtsas som om dom nte finns 4 om dom pratar med en bara låtsas som om dom nte finns. 5 eller helt spela teater det går sjukt bra det med men den första 1an är viktigast.

hur mycket du än älskar en kille men nte är tsm med han eller har varit tsm med han och han gjort slut ska du försöka komma över han och det brukar funka genom att skaffa en annan kille. men man ska nte leka med dom ändå man ska vara ärlig och säga vad man tycker och känner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela