BelliDanca

Accept me for who I am

are you confused about all the feelings you have? then we have something in common

Publicerad 2011-11-10 19:04:03 i Allmänt,

Jaga aldrig efter kärleken, låt den jaga dig. du hittar aldrig kärleken om du letar efter den och letar efter den perfekta killen/ tjejen. för 1. Ingen är perfekt och 2. kärleken kommer själv till dig. det är som du jagar ett spöke om du jagar kärleken för du kan nte se, röra eller känna den förens du slappnar av och låter den komma till dig.
man kan vara rädd och förvirad när det kommer till känslor och det kan göra att man stänger ut den personen man igentligen tycker om.

Eller så kan man vara riktigt förvirrad för man aldrig känt som man känner för en person som man gör nu som gör att det känns läskigt.
jag vet hur det känns, klart jag har haft killar och varit kär innan men nu e det inte som innan. det är större starkare och SKITLÄSKIGT att jag har sånna kännslor. jag kan nte förklara dom ens men dom e stora som fan och varje gång han och jag bråkar börjar jag gråta och må skitdåligt. varje gång jag inte ser killen saknar jag han så mycket att det känns i hjärtat att " nej jag saknar han!!! jag börjar bli galet kär" hur mycket jag än hatar att känna så så kan jag nte hjälpa det. jag önska bara han förstod det...... men ja det får man se


_____/)___/)______./¯"""/')
¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯\)¯¯¯'\_„„„„\)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela