BelliDanca

Accept me for who I am

till er som gillar att trycka ner andra FUCK YOU ALL!!!

Publicerad 2011-11-10 18:50:36 i Allmänt,

I do not understand why some people should care about the lives of others without the person wants it! jag blir så förvirad av allt det.

Alla kan göra fel alla kan, men vissa personer leker att dom aldrig har gjort fel i hela sitt liv och det stör mig så fucking mycket. dom hoppar på mig och säger att jag har problem, men vad har inte dom då? dom har problem som ska trycka ner andra för att dom själva är så osäkra på sig själva och har STÖRST PROBLEM. men naaaj dom tror att dom är perfekta !!!!! fuck det.
jag har bara några saker att säga till såna folk FUCK YOU ALL SKAFFA ETT LIV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela