BelliDanca

Accept me for who I am

Kärlek

Publicerad 2008-09-22 15:42:21 i Allmänt,

Ja idag ska vi snaka om kärlek. vad är kärlek? Jo vi säger att jag träffar en kille och så tycker jag att han värkar intresant. Jag vågar inte titta på han eller prata med han för jag är räd att jag ska göra mort mig totalt . För jag är en sådan person som gör bort mig.
Men man ska bara vara sig själv i sådana lägen. Va stark och skämms inte för den du är och titta efter ett tag kommer kanske killen fram till dig och vill snaka och ni har det roligt. han menar kanske bara att ni ska vara vänner då är det bäst att kålla läget och fråga " jag vad tycker du om mig?"  eller " jag är inte säker men gillar du mig?"

Det finns så många sätt att fråga på och tro mig jag har varit med om  det en gång. Det var förfärligt denna killen var tre år äldre en jag och jag var så jävla kär i han så jag frågade och då sa han "  Jo du är snäll och sådant men jag vill lära känna dig" . Men vi blev bara kompisar och är kompisar nu med. Men mitt problem är att jag är fortfarande kär i honom och vad ska jag göra? jo jag ska prata med honom  och bäreta vad jag känner för han. Men glöm inte vad jag skrev skämms alldrig över dig själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Belinda

En tjej på 18 år som gillar att ha roligt :) älskar att dansa och älskar att hitta på nya bus :p <3 <3 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela